Konkursy
WYBRANE PROJEKTY
Dobrze przemyślany konkurs to niezwykle ciekawe narzędzie PR, które potrafi wokół ważnego dla firmy tematu zbudować zainteresowanie grupy interesariuszy czy społeczności. Lubię łączyć to narzędzie z wątkiem edukacyjnym, co przynosi dodatkową wartość dla firmy i uczestników.
Miałam okazję: organizować konkurs dla firm budowlanych „Platynowe Wiertło”, który przez lata był ważnym wydarzeniem w kalendarzu imprez branży budowlanej w Polsce, wdrożyć „Akademię Wynalazców im. Roberta Boscha” – dedykowaną dla uczniów gimnazjów (był to projekt realizowany z okazji obchodów 125-lecia firmy i realizowany z sukcesem przez kolejne edycje), jak również wspierać komunikację ze studentami architektury w ramach międzynarodowego konkursu International VELUX Award. Miałam również przyjemność kreować i realizować wraz z magazynem ELLE konkurs ReNew Fashion promujący modę cyrkularną, czy „Art Competition – W stronę słońca”, angażujący różnych twórców, artystów w promocję tak ważnego tematu jak znaczenia światła dziennego dla naszego samopoczucia, i wiele innych.